image Základní informace:

Přepravu našich produktů k zákazníkovi zajišťuje GLS.
(jak to ovlivní doručení zásilky, když nejste doma - si můžete přečíst níže).

Na veškeré u nás zakoupené zboží nabízíme DOPRAVU ZDARMA, nezávisle na velikosti.

Platbu za zboží je možné provést dobírkou, případně formou předplatby.

Vaši objednávku zpracujeme a připravíme k expedici nejpozději do 24 hodin od zadání objednávky.
Balíček se k Vám tedy dostane do 3 dní.

Na Slovensko zasíláme objednávky až po zaplacení na náš bankovní účet (předplatba). Děkujeme za
pochopení.

imageCo když nejste v době doručení doma?

Balík za Vás může převzít i jiný člen Vaší domácnosti. Jestliže nikdo není doma GLS se zeptá Vašich
sousedů, jestli balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět
do depa ve vašem okolí. Nebojte se, do depa přepravce nemusíte osobně. V dalších pracovních dnech
kurýr GLS provede druhý a případně třetí pokus o doručení. Proto využíváme dopravní služby GLS.

imageCo dělat v případě problémů?

Pokud dojde k problematické situaci, neprodleně zahájíme reklamační řízení s dopravcem.
Vždy nás můžete zastihnout na chatu a my odpovíme co nejrychleji, nebo zavolejte nám:
+420 518 700 920 (Zákaznický servis každý pracovní den od 8:00 do16:00 hod.)